راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

سبک زندگی جهادی یکی از انواع سبک های زندگی است که بسیار می تواند به جامعه ی امروزی ما کمک کند.. یکی از مصداق های بارز این سبک زندگی که در چند سال اخیر رونق فراوانی داشته، اردوهای جهادی است

لبیک ...

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶ ق.ظ

تو را نه دیدیم و نه شناختیم  این گونه برایت سوختیم و ساختیم

اگر بودیم .... چه بودیم؟! ... که بودیم؟! ...    فقط شنیدیم و از روضه های تو به اینجا رسیدیم ..

حبیبم ... امیرم ... نمی گویم ای کاش آن زمان با تو بودم ....

اکنون هستم ... اکنون با گریه هایم ... با نوحه هایم ... با ضجه هایم ... با سینه زدن های روز و شب هایم ...

با بغض های گاه و بی گاهم  ... با تمام کم و کاستی هایم ولی دل به تو دارم و با تو هستم ...

با تمام عیب های اخلاقی و رفتاری ام با تو هستم ...

من به همین محبت های طوفانی تو دل خوش کرده ام ...

طهارت روح و جانم ... با وضو برآب گریه ی تو حاصل می شود ...   ای سرپناه دلتنگی های وقت و بی وقت ...

ای که مبتلای تو خرد و کلان ... فقیر و غنی ... سیاه و سفید ... زشت و زیبا ... زمینی و آسمانی ...

تو چه اسم اعظمی داشتی که همه را حیران خود کرده ای؟!  چه کردی مگر؟!!  ما را چه شده با تو؟!

این چه رسمی است که کشتی تو همه را در بر می گیرد؟! ...  حتی من را !   که هستی تو ؟!

انگار خدا خداییش را به تو هدیه داده ... دست همه را بی بهانه و با بهایی اندک می گیری ... عجب ... به چه رسمی؟!

فکر کنم بدانم ....

آنقدر در کربلا ندای هل من ناصر تو را جواب نگفتند ... که تو امروز هر که لحظه ای به تو لبیک بگوید رهایش  نمی کنی ...

ای کشتی نجات ....    ای چراغ هدایت ....  لبیک .....    لبیک .....

  • سرباز ولایت

نظرات  (۴)

  • فائزه سعادتمند
  • امیری حسین و نعم الامیر...
    طراحی آرم گروه جهادی نادیان
    nadiyan.ir/post-561.aspx

    شکر خدا که نان شب ما حسین شد

    مدیون لطف مادر این خانواده ایم

    داریم با حسین حسین پیر می شویم

    خوشحال از این جوانی از دست داده ایم

  • یکی از جهادی ها
  • امیری حسینٌ ونعم الامیر

    «این که حسین فریاد می زند - پس از این که همه عزیزانش را در خون می بیند و جز دشمن کینه توز و غارتگر در برابرش نمی بیند - فریاد می زند که: «آیا کسی هست که مرا یاری کند و انتقام کشد؟» «هل من ناصر ینصرنی؟» ; مگر نمی داند که کسی نیست که او را یاری کند و انتقام گیرد؟ این «سؤال » ، سؤال از تاریخ فردای بشری است و این پرسش، از آینده است و از همه ماست... .دکتر شریعتی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی