راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

سبک زندگی جهادی یکی از انواع سبک های زندگی است که بسیار می تواند به جامعه ی امروزی ما کمک کند.. یکی از مصداق های بارز این سبک زندگی که در چند سال اخیر رونق فراوانی داشته، اردوهای جهادی است

قوی ترین رویای ما؛ نبرد با آمریکا

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۹ ق.ظ

سردار جعفری فرمانده ی محترم سپاه پاسداران اسلامی:

آقای کری، این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قوی‌ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان است. تهدیدات شما برای اسلام انقلابی، بهترین فرصت است. پیشوایان اسلام، سال‌هاست ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت‌ساز آماده کرده‌اند. 
آقای کری، آمریکا و قدرت‌های نظامی او در مقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند. 

این روزها هرچه قدر مسئولین دولتی با لبخندها و تعارف های به اصطلاح دیپلماتیک توانستند توجه طرف آمریکایی را جلب کنند و با کشیدن وقت و بی وقت گزینه ی نظامی روی میز توسط آنها دل ما را به درد بیارند، از این طرف فرمانده ی سپاه اسلام در نطقی کوبنده جواب این یاوه گویان را بیان کرد که آدم از خواندن این اظهارات سیر نمی شود .. دست مریزاد سردار ..

این ها ما را از چه می ترسانند؟! .. نهایت آروزی یک بچه شیعه شهادت است .. ما حسرت می خوریم که چرا زودتر به دنیا نیامدیم تا در دوران جنگ تحمیلی در مجاهدت با دشمنان خدا جان خود را فدا کنیم .. ما منتظریم تا دویاره مثل آن هشت سال سفره ای پهن شود و توفیق جهاد در راه خدا و فدا کردن جان ناقابلمان را پیدا کنیم .. ما را ازچه می ترسانید؟! .. آرزوی ما کشته شدن به دست پست ترین و ظالم ترین موجودات روی زمین است که بی شک شما هستید .. ما وقتی می خواهیم بهترین دعا را برای همدیگر بکنیم برای هم از خداوند آرزوی شهادت می کنیم .. انگار شما فیلم های التماس و گریه های نوجوان های زیر 13 سال ما را ندیده اید؟! یا شاید هم دیده اید و خودتان را به نفهمی زده اید .. این خیلی خوب است که گزینه ی نظامی از روی میز شما برداشته نمی شود و هرچند یک بار از آن صحبت می کنید .. ما امیدمان را از دست نمی دهیم .. ولی تا کی فقط حرف و حرف و حرف .. بیایید پس یک روز هم عمل کنید و این گزینه ی را وارد میدان کنید .. می دانم که می دانید که به امتحانش نمی ارزد ولی پس تا کی می خواهید از آن سخن بگویید .. آخرش چه؟!!  آخر یک روزی همه می فهمند که این گزینه ی روی میز مثل یک اسباب بازی مضحک است که با آن دارید مثل بچه ها اطرافیانتان را می ترسانید .. آری آخر همه می فهمند و دستتان رو می شود .. پس بیاید یا گزینه ی روی میز را عملی کنید و یا آن را از روی میز خارج کنید تا آبروی نداشته تان را به باد ندهید .. خلاصه از ما گفتن بود و البته از شما نشنیدن .. 


نماهنگ زیبای گزینه های روی میز حامد زمانی

  • سرباز ولایت

نظرات  (۱)

احسنت...
گزینه های روی میز آقای زمانی هم عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی