راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

سبک زندگی جهادی یکی از انواع سبک های زندگی است که بسیار می تواند به جامعه ی امروزی ما کمک کند.. یکی از مصداق های بارز این سبک زندگی که در چند سال اخیر رونق فراوانی داشته، اردوهای جهادی است

چشمان او ...

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۲۴ ب.ظ

نظرات  (۱۱)

عکسی که گذاشتید فوق العاده ست ......
  • آهسته عاشق می شوم
  • بوی بهار میدهد این روزها... مبارک باد باشد برایتان این روزها
  • آهسته عاشق می شوم
  • آبی آسمان نشین مهربان من به اندازه یک خواب ساده به قدر یک لبخند برای من وقت داری؟؟؟
  • آهسته عاشق می شوم
  • در بند تو بودم آزادم کردی خواب بودم بیدارم کردی دیوانه ات شدم به زنجیر عشقت کشیدیَم     عزیز آخر از عشق تو چه بگویم؟؟؟ . . . اللهم عجل لولیک الفرج
  • قدم به وادی عشق
  • توفیق نداشتم زیاد برم جهادی اما حتی یک بارش میتونه ذخیره ای باشه برای همه عمر!!

    وبلاگتون حال و هوای جهادی میاره.حال و هوای اون روزای داغ تابستونی تو دل کویر با کودکانی پاک و معصوم...

    کاش روزی برسه که بتونیم جهاد اکبر ...
  • جوانان ولایت
  • سلام دلم خیلی خیلی گرفته بود برا همین یه پست ثابت زدم و اگه اومدی و دیدی و خوشت اومد به دوستات بگو ببینن.
  • عمو احمد
  • چه عکسی گذاشتی؟ یه لحظه رفتم جیرفت (ابوذریه علیا) یادش بخیر خیلی یادش بخیر به جرات می تونم بگم باحال ترین جهادی عمرم بود در کنار همه ی دوستان مخصوصا همین عمو صادق که علاوه بر بچه ها ماهم عاشقش شدیم. یادش بخیر (راستی حالا که بردیم به اون زمان منم به زودی شعر جهادی جیرفت رو که البته ناقص مونده رو به زودی تو وبلاگ می ذارم تا تجدید خاطره شده باشه منتظر باش)
  • افسر امروز
  • حلول ماه پربرکت ربیع مبارک! چقدر قشنگ میشه این اعیاد رو با بچه های روستا گذروند، چه بهانه ای قشنگ تر از اینها که بشه  کار فرهنگی کرد؟ کاش مسئولین همت بیشتری داشته باشن... التماس دعای فرج
  • آهسته عاشق می شوم
  • به خدا ایمان داری ؟؟؟ خدا , تو جوانه انجیره خدا , تو چشم پروانه است وقتی از روزنه پیله اولین نگاهش به جهان می افته... . . . التماس نور
    ربیع مبارک !! الحق که گاهی اوقات از معرفت بچه های روستا آب میشیم ! زنگ زده بود بهم ، بهش میگم خاله ببخشید دیر به دیر زنگ میزنم یه کمی سرم شلوغه ، بعدش با یه تواضعی میگه خاله شما که نباید زنگ بزنی وظیفه ماست .... تازه با اون اوضاع مالی شون ... فقط ظرمنده ایم .....
    دوست من سلام این نظری که شما میبینی رو من نفرستادم . اما دوست دارم اگه شد به ما سر بزنی و وبلاگتو بهمون معرفی کنی. ما یه انجمن داریم برای جوونای گل ایرونی مث شما . حتما بهش سر بزن و اگه خوشت اومد حتما عضو شو . بهت قول میدم اینجا بهت بد نمیگذره . منتظر حضورت گرمت هستم . حتما حتما بیا .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی