راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

سبک زندگی جهادی یکی از انواع سبک های زندگی است که بسیار می تواند به جامعه ی امروزی ما کمک کند.. یکی از مصداق های بارز این سبک زندگی که در چند سال اخیر رونق فراوانی داشته، اردوهای جهادی است

استقبال از ماه محرم

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۱، ۰۲:۱۵ ق.ظ

پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله و سلم فرمودند:

 

من احب الحسن و الحسین احببته و من احببته احبه الله و ادخله جنات النعیم و من ابعضهما او بغى علیهما ابغضته و من ابغضته ابغضه الله و ادخله جهنم و له عذاب مقیم


من دوستدار حسن و حسین را دوست دارم و کسى را که من دوست بدارم ، خداوند او را دوست داشته و به باغهاى نعمت در بهشت وارد کند و دشمن کینه توز و سرکش بر آندو را دشمن دارم و کسى را که من دشمنش دارم ، خداوند او را به جهنم داخل کند و براى او عذابى پایدار خواهد بود.

کنز العمال 12/121، سطر11

......................................................................................................................

یا ایها القتیل

ای دل دوباره جام را پر از بلا کن

میخانه ها را سر به سر کرببلا کن

اشکی بده ، سوزی بده ، شوری به سرزن

این شور را محو نوای نینوا کن

سر را در این میدان دل باید تراشید

این بار اول سر بزن ، سعی صفا کن

تا گودی قتل منا راهی نمانده

کم کم بساط ذبح عظما را به پا کن

سخت است دلبر را به روی خاک دیدن

این روزها سخت است زینب را دعا کن

آماده شو زینب برای ظهر خونبار

شش ماهه را از سینه ی مادر جدا کن

امروز که حال رقیه رو به راه است

الان برای پای او فکر دوا کن

این روزها دور از نگاه بی حیاشان

خلخال از پای همین دردانه وا کن

محکم گره کن معجرت را تا زمان هست

فکری برای گوشوار بچه ها کن

دیدی اگر دستی به سوی چادرت رفت

هرچند دستی نیست ، سقّا را صدا کن . . .

نظرات  (۱۰)

خدا خیرتان بدهد از مطالبتان استفاده کردم
سلام خدا عمرتان بدهد از مطالبتان استفاده کردم و در وبم ثبت کردم وبم مطلبی نداره تازه شروع به کار کردم اجرتان با امام حسین(ع)
  • یه جهادی از نادیان
  • تو فکر نظر دادن بودم اومدم اینجا اما دوست قبلی درست گفتن نظر لازم نیس ان شالله که مردعمل باشیم...التماس دعا یاحسین
    این قبیل نوشته ها نظر نمیخاهد عمل میخواهد ...
    قربون بصیرت و معرفت اون بی سوادی که وقتی ازش پرسیدن عشق چند حرف داره گفت چهار حرف همه بهش خندیدند ولی اون زیر لب هی می گفت: حسین حسین ح س ی ن
    منتظر نظرات ارزشمن شما هستیم
    سلام
    یادآوری خوبی بود
    از همین امروز چله مون رو شروع می کنیم. شعر زیبایی بود کاش نام شاعرش رو هم می نوشتید.
    دیدی اگر دستی به سوی چادرت رفت

    هرچند دستی نیست ، سقّا را صدا کن . . .

    التماس دعا
  • خادم جغله های جهادی
  • سلام پست فوق العاده خوبی بود و همچنین یادآوری به جایی بود برای آماده شدن برای محرم.اینم یک نوع جهاده.جهادتون قبول باشه... التماس دعا یا علی ع
  • آهسته عاشق می شوم
  • مدعی گوید که با یک گل بهار نمی آید من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند... . . . اللهم عجل لولیک الفرج
    حال و هوای محرم برای من کمی شبیه حال و هوای ماه مبارک رمضان هست احساس میکنم باز فرصتی .بهانه ای برای نزدیکی به خدا ممنون از شما به خاطر این پست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی