راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

سبک زندگی جهادی یکی از انواع سبک های زندگی است که بسیار می تواند به جامعه ی امروزی ما کمک کند.. یکی از مصداق های بارز این سبک زندگی که در چند سال اخیر رونق فراوانی داشته، اردوهای جهادی است

رسم هجرت شد و باز دل من راهی شده

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸ ب.ظ

جهاد
کلمه‌ی مشتق از ریشه‌ی (ج‌ هـ‌ د) بوده و به معنی
1-بکار بردن تمام نیرو است
2-خرج کردن انسان تمام آنچه را که در وسع و توان دارد
3-تحمل نمودن مشقت‌ها در راه رسیدن به هدف معلوم.


چند وقت بود خیلی دلم حال و هوای جهادی کرده بود و می خواستم برای چند روزم که شده دوباره عازم بشم ..

برای چند روزم که شده دوباره مثل قدیما تو روستا قدم بزنم و نفس عمیقی بکشم و خدا رو به خاطر تمام نعمت های داده و ندادش شکر کنم ..

برای چند روزم که شده دوباره از مشغله ها و کارهای روزمره ی شهر فاصله بگیرم و کار کنم و کار کنم و کار کنم برای ولی نعمتانم برای مردم مهربان روستاهای کشورم ..

برای چند روزم که شده دوباره لباس خاکی جهادی رو بر تن کنم تا یادم نره که من هنوز یه بچه جهادی هستم ..


شکر خدا .. عازم اردوی جهادی دو روزه در مناطق محروم استان فارس هستیم .. و به یاد همه ی دوستان هستم .. یا حق ..

  • سرباز ولایت

نظرات  (۷)

سلام

گفتیم می رید اردوی جهادی و برمی گردید کلی خاطره و مطلب برامون می نویسید

جی شد؟!

  • سجاد ابراهیمی
  • سلام به شما.
    "این روزها" یکی از مسایلی که نقل مجالس سیاسی شده، توافقنامه ی ژنوه... در همین راستا مناظره ای بین دکتر کواکبیان و ناصر نوبری(سفیر سابق ایران در شوروی سابق) در مدرسه معصومیه ی قم برگزار شد(بنده خودم اونجا بودم). بخشی از صحبتهای آقای نوبری در این آدرس قرار داره. (بسیار جالب توجه و مستدل). قسم یاد میکنم که آقای کواکبیان رسما هیچ جوابی برای این انتقادها نداشتند.
    http://www.aparat.com/v/7KICF
    http://www.aparat.com/v/Vs1JX
    مطمئنا بعد از دیدن این دو کلیپ متوجه خواهید شد که نقدها کارشناسانه است(من برای هرکسی میذارم اعصابش از دست تیم مذاکره کننده خورد میشه) شما هم اگه صلاح دونستید باز نشر بدید... تشکر
  • گروه جهادی والفجر313فتح
  • سلام علیکم
    چرا شمامطلب جدیدنگذاشتید؟
    نکندسنگرجنگ نرم رارهابفرمایید
    موفق ومویدومنصورباشید
    یازهراس صلوات
  • فائزه سعادتمند
  • سلام
    یک ماه از آخرین آپ "راه و رسم جهادی" گذشت...
    درود بر جهادگران
    تعریف زیبا و در عین حال عجیبی از جهد بود
    یا علی
  • یکی از جهادی ها
  • 3 تا تعریف از جهاد زیبا بود

    به سلامتی انشا الله


  • فائزه سعادتمند
  • بغل گوشمان پر است از هواهایی که اکسیژن فرهنگشان ته کشیده...
    -
    منصور باشید و مخلص.انشالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی