راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

سبک زندگی جهادی یکی از انواع سبک های زندگی است که بسیار می تواند به جامعه ی امروزی ما کمک کند.. یکی از مصداق های بارز این سبک زندگی که در چند سال اخیر رونق فراوانی داشته، اردوهای جهادی است

یه کاری بکن ...

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۳۸ ب.ظ

بازم شکر حق که دیدم ماه غم رو   می بینم دوباره بهار دلم رو

  بازم اشک و احساس تو روضه براتون   بازم ناله های شبانه براتون

می خوام از تو که مهربون منی   یه خواهش کنم، هم زبون منی

می خوام که به تو بسپرم این دلم رو   می خوام که بشی صاحب این قلمرو

ببر این دلو هر کجا که صلاحه   ببر این دلو هر کجا سوز و آهه

یه کاری بکن که بشم مات و حیرون   بشم مبتلا و خراب و پریشون

یه کاری بکن توی روضه بمیرم   نبینم روزِعاشورا رو امیرم

یه کاری بکن از روزِ اول ماه   دم و بازدم من به یادت بشه آه

یه کاری بکن روز سوم نباشم   و گرنه  برای رقیه  فدا شم

یه کاری بکن با تمام وجودم    تو هیأت به سینه، به صورت بکوبم

یه کاری بکن نوکر خوبی باشم   به پای غم تو منم با خدا شم

یه کاری بکن چون رسولترک و طیب   بشه جان من با غمت پاک و طیب

یه کاری بکن من بشم غرق احساس   بشه روزیه نوکرت کف العباس

  • سرباز ولایت

نظرات  (۴)

سلام

فرا رسیدن ایام سوگواری ارباب رو بهتون تسلیت می گم

شعر ساده و زیبایی بود

سروده کیه؟

پاسخ:
سلام
این کاره نیستم ولی از بنده است ..
  • یکی از جهادی ها
  • سلام
    شعر زیبایی بود
    الســـــــلام علیک یا ابا عبد الحسین
    بار الها! اجلم را تو به تاخیر انداز
    چند روزی ست دلم تنگ محرم شده ام.....


    سلام علیکم
    مچکرم از حضورتون در مسکن "ساده " ام....
  • فائزه سعادتمند
  • صدای چاووشی میاد...
    "هر که دارد هوس کرببلا بسم الله"

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی