راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

سبک زندگی جهادی یکی از انواع سبک های زندگی است که بسیار می تواند به جامعه ی امروزی ما کمک کند.. یکی از مصداق های بارز این سبک زندگی که در چند سال اخیر رونق فراوانی داشته، اردوهای جهادی است

راه و رسم زندگی های ما

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۰۹ ب.ظ

نظرات  (۱۳)

به استقبال سال نو می رویم ...منتظر حضور گرم وبا برکت شما هستیم بیایید با هم نوروز را زیبا تر کنیم
سلام علیکم خسته نباشیدخداقوت بنده حقیروظیفه هستم خادم کل گروه جهادی والفجر313اگرخداقبول کندوتوفیقی باشد نمی دانم بایدچی بگم فقط اینکه به این خانم یاآقاباآیتم یازهراس می گم که اگرحرفی درموردبنده زده شده ،خودم میگم که توهین نیست اتفاقاانتقاد، انتقادات میتونه مفیدوسازنده باشه بعدشم بایدازانتقادات  سپاسگزارباشیم  .وبازهم منتظرشنیدنشون باشیم و هستم خوب که یه خادم یابه قول شماهامسئول ازانتقادات به اشتباهاتش پی ببردالبته اگرانتقاددرست باشه نه بهانه درمورداینکه کاری که مادنبال می کنیم یه آرمانی هست حضرت آقاامام خامنه ای مدظله العالی می فرمایند:آرمان گرا باشیدامادرحینش واقعیت راهم نگاه کنیدوبنابه هردومنطقی جلوبریدالبته به این صورت نیست مضمون فرمایششون به این صورت ماهم آرمان وچشم اندازی راداریم و بامنطق ودیدن ودکر کردن وفهمیدن حقیقت وواقعیت های حالاإنشاءالله برای فروردین نمونه کاردرحاشیه شهرقم رامی بینیم و می بینید هیچ وقت به ضربه زدن وتخریب دیگران فکرنکنید به فکررسالت عملیتون درپیشگاه خداوندوائمه اطهارع وشهداباشید همیشه ببینیدهرقدمی که برمی داریددرراه جهادهست یانه؟ آیاقابل رضایت خداوندمتعال، ائمه اطهارع وشهداهست؟
  • آهسته عاشق می شوم
  • شهید رجایی ایمان دارم که گفت : « همه اش نباید دیگران سرنوشت باشند و تو سرنوشت آنها را بخوانی، حالا یکبار هم تو سرنوشت درست کن و بگذار دیگران بخوانند. »
    نچ نچ نچ این حاج همت واقعاجهادگر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حق نداریدبه مسئول ماتوهین کنید
  • گروه جهادی والفجر313
  • بسم رب الشهداوالصدیقین سلام علیکم خداقوت بارهابهتون سرزدیم ولینک شدیدوبلاگ خوبی داریدومطالب مفید فقط خلاقیتتون بیشتربفرماییدوبلاگ جذابتری میشه یه سربه ماهم بزنیددرخدمتیم http://valfajr313jahadi.blogfa.com/ إنشاءالله زیرسایه آقاامام زمان (عج)ونائب ایشان امام خامنه ای (مدظله العالی)موفق ومویدومنصورباشیدشهادت هم نصیبتون بشه
  • آهسته عاشق می شوم
  • روزی شخصی در حال نماز خواندن در راهی بود و مجنون بدون این که متوجه شود از بین او سجاده اش عبور کرد مرد نمازش را قطع کرد و داد زد هی چرا بین من و خدایم فاصله انداختی مجنون به خود آمد و گفت من که عاشق لیلی هستم تورا ندیدم تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه مرا دیدی؟؟؟
  • شهیدحاج همت
  • سلام علیکم ورحمه الله راه ورسم زندگی های ماراخواندم مطلب درستی نوشتید آخ آخ آخ عینا مثل این گروه جهادی جدیددانشجویی والفجر313با این خانم مسئولش بنده خداخواهرمون دنبال کارنشدنی .یکی نیست به این بنده خدابگه باباخواهربکش کنارماهستیم .امان ازدست این خواهر خداکنه همه کارهامون خدایی باشه آقاخسته نباشیدموفق دعاگوتون هستیم
    ابوذریه سفلی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ سید علی نظری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ دیگه ندیدمش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
  • قدم به وادی عشق
  • تا چشم روی هم بذاریم نوروز از راه میرسه و دوباره اردوی جهادی...

    خیلی وقته که دیگه نتونستم دست از این دنیای هزار رنگ بکشم و به عمق وجودم سفر کنم!

    دلم جادی میخواد...
  • آهسته عاشق می شوم
  • ها می خندید؟ می دانم... می خندید اگر دوباره ببیند این مدعی دوستی با شما ذره ای هم به فکر شما نیست. چرا؟؟؟ خب ساده است... بغض من که بغض زنده بودن است، نگاه من که نگاه عافیت طلبی است، نوشته هایم که شعر است و عشق نیست، عشق است و درد نیست سوز نیست... http://ziyafatname.blogfa.com/post/503
    سلام عیدتون مبارک فاش می گوییم و از گفته خود دلشادیم... ممنون از فاش گفتن رمز ماندگاری و استواریمون به روزیم با: میزان عرفان و حرمان انگیزه است
    سلام.جالب بود خواستی به منم سر بزن ی چیز جالب دارم
    سلام اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی