راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

سبک زندگی جهادی یکی از انواع سبک های زندگی است که بسیار می تواند به جامعه ی امروزی ما کمک کند.. یکی از مصداق های بارز این سبک زندگی که در چند سال اخیر رونق فراوانی داشته، اردوهای جهادی است

جهاد فی سبیل الله

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۳۰ ق.ظ

نظرات  (۱۰)

انشاءالله که بتونیم این وظیفه ای که به دوش ما هست رو به نحو احسن انجام بدیم ...
  • آهسته عاشق می شوم
  • خدایا همه گرفتارند...
    قشنگ بودن
  • جهادگر گمنام
  • خدا قوت بسیجی. کارت درسته. با افتخار لینکت کردم حاجی
    اگر بـاران  نبارد باغبان دلگیر خواهد شد و فرصت های فروردین نصیب تیر خواهد شد اگر بـاران نبارد برکه ی احساس می خشکد و هم نیلوفر مرداب غافلگیر خواهد شد اگر بـاران نبارد کفتر سهراب میمیرد و کفتر باز آیا راغب شبگیر خواهد شد اگر بـاران  نبارد " باز بـاران  با ترانه - با گهر های فراوان " از چه رو تحریر خواهد شد اگر بـاران نبارد شاخه ی نرگس نمی داند که گلدان وامدار پنجره تعبیر خواهد شد اگر بــاران  نبارد واژه بـاران چه خواهد شد و آیا رنگ شعری باز سبز سیر خواهد شد اگر بـاران نبارد تکنواز رود می داند که در این باره با سیلاب ها در گیر خواهد شد اگر بـاران نبارد کوزه ی خالی سر چشمه وبال گردن تفتیده گان تفسیر خواهد شد اگر بـاران نبارد در شب شعر شقایق ها قصیده با غرور چشم ها در گیر خواهد شد...
    سلام
    خیلی تصویر خوبی گذاشتین روح آدم تازه میشه
    "‌در کار جهادی چند مسئله لازم است: سرعت، نظم و اخلاص و صمیمیت در کار." برداشت از بیانات رهبری کتاب صهبای جهادی
  • سرباز ولایت
  • سلام کم سعادتیم شرمنده از وقتی رفتم تو سنگری ها زیاد وقت نمیکنم بیام اینجا ولی هر وقت بیام سر میزنم
    سلام وبلاگ خیلی خوبی داری. منم یه سایت مرجع طنز و سرگرمی دارم.کلی مطلب خنده دار دارم.به سایت منم بیا.آدرس: http://www.trollian.ir راستی هر روز به سایت من سر بزن چون هر روز با مطالب جدید آپدیت هستم. بیا که منتظرتم.
    سلام خداقوت ممنون از حضورتون این عکس آقا خیلی قشنگه...انشاءالله خدا امام خامنه ای رو حفظ کنه شهادت امام حسن عسگری(ع) تسلیت
  • سرباز ولایت
  • سلام چه وب خوبی تبریک میگم من شما را لینک کردم ممنون میشم شمام این لطفو بفرمایید التماس دعا یا زهرا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی