راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

سبک زندگی جهادی یکی از انواع سبک های زندگی است که بسیار می تواند به جامعه ی امروزی ما کمک کند.. یکی از مصداق های بارز این سبک زندگی که در چند سال اخیر رونق فراوانی داشته، اردوهای جهادی است

دلتنگی های جهادی ..

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۱۶ ق.ظ

نظرات  (۱۲)

سلام و درود مجاهد ، نه پروانه ی آزادی . توی یکی از همین روستاها ، یه فرشته کوچولو ، روز آخر دل کندن ، یه نامه با قلم مهرش بهم هدیه کرد ، که با سلام بر پروانه های آزادی شروعش کرده بود .. بعد از 3-4 سال هنوز هم نامه رو دارم ؛ چقدر آرومم میکنه هربار مرور خاطرات . شرایط بعد از اون روزها بهم فرصت نداد که دوباره غرق در این رویای پرواز باشم برای آرامش . اگر خدا یاریتون کرد و باز هم انتخاب شدید ، شما جای دل شکسته ی فردوس که همیشه گذشت از اونچه که میخواست ، مجاهدت کنید . ( جای دو نفر ) التماس دعا یا علی
  • افسر امروز
  • روایت است که یک لحظه تفکر بهتر است از هفتاد سال عبادت، جهادی فرصت ناب تفکر است که اگر نبود شاید همچنان سرگردان کوچه های پردود شهر بودم.کجا بودم و اکنون کجا هستم...؟! خدا شهیدم کن!
  • آهسته عاشق می شوم
  • محتاج دعای جمله خوبانم...
    در کوچه پس کوچه های جوانی ام، نجوای دعای توست که می جوشد و میل رویش را در تمام وجودم ایجاد می کند. برای سبز شدن و جوانه زدن، لابه لای صحیفه ات آشیانه می کنم.

    --------------------------------------------------

    سلام بزرگوار ... ممنونم از حضور سبزتون.

    سالروز شهادت امامِ لحظه های مناجات سبز صحیفه عشق و عرفان،امام سجاد (ع) را به شما و خانواده محترمتون،تسلیت عرض می نمایم.[بدرود]
    الهم عجل الولیک الفرج راستی منم صاحب عکس رو می شناسم خیلی آدم ... بود (راستی تو که جا موندی کی هستی؟)
  • آهسته عاشق می شوم
  • این روزها در حسرت یک جرعه نگاهم... در حسرت یک لحظه یاد! یاد صاحب...
    واقعا وب_ خوبی دارید ، اجرتون با سید الشهدا به وب_ منم سر بزنید خوشحال میشم
    سلام برادر خوبی؟ ممنون از سر زدنت وب و هدف شما هم عالیه همیشه خبرم کن بروز شدی
  • مسافری که جا ماند
  • سلام منم یکی از بچه های مسافران خورشیدم یعنی بهتره بگم بودم ولی تو اردو تابستان قسمت نشد از نور مسافران خورشید بهره بگیرم راستی من صاحب این عکس رو می شناسم یعنی فکر کنم همه ی بچه های مسافران بشناسنش حقیقتا خستگی ناپذیر بود(صبح همه رو با نوازش بیدار می کرد و سر کار هم برا بچه ها روحیه بود) حرفهایی که میگی رو زیاد ازش شنیدم من کجا و اینجاکجا؟! کجا منو آوردی؟ ... ولی خستگی رو ازش ندیدم (همیشه میگفت همه ی شما ها که اومدید جهادی دعوت شده اید حالا می فهمم راست می گفت... منو تابستون دعوت نکردند) راستی من هنوز نفهمیدم شما کی هستی؟ میشه اسمتو رو بگی؟؟؟
    پاسخ:
    سلام خدمت تو دوست عزیز که منم نمیدونم چه کسی هستی! ولی خداروشکر که جهادی رفتن ما باعث شد این رفاقت های ما رنگ و بوی خدایی بگیره و جور دیگه با هم رفاقت کنیم ... خیلی خوشحال شدم که اومدی و پیام گذاشتی و اگه ایمیل یا آدرس وبلاگی بدی خودم رو بهت معرفی می کنم .. و اگه سایر مطالب وبلاگ رو بخونی شاید متوجه بشی! اینطور بهتره .. شما هم لطف کن تو پیام بعد خودت رو معرفی کن .. یاحق ,
    سلام دوست عزیزم در وبلاگم یه پست در مورد نماز جمعه گذاشتم که دوست دارم نظرت رو بدونم منتظرت هستم http://rahasmani.blogfa.com/post/3
  • جوانان ولایت
  • شهادت هنر مردان خداست راستی سلام عشق به شهادت نمی دانم از کجا ولی خوب می دانم سرچشمه دیرینه دارد و امام حسین ع شهادت را چنان زیبا می دانست که تمام محاسن خود را به خون خود آغشته نمود تا با صورتی چنین به دیدار حضرت معبود برود
  • یک قدم تا خدا
  • . .:: سَـ‗_‗ـلامٌ عَـ‗_‗ـلی قـ‗َ_‗ـلب ِ زینـ‗_‗ـب ِ الصَبـ‗_‗ـور ::. هر جــــا سخن از زینب و دروازه ی شــــــــــام است ساکت به تماشــــــــا منشینید ، حـــــــــــــرام است یک ســــــر به سر ِ نیـــــزه عیـــــــان است ، ببینیــد مانند هــــــــــــلال است ولی ماه ِ تمــــــــــام است هجده قمــــــر از روی نیزه همی تابــــــد و مــــــردم پرسند ز هـــم ، پس سر ِ "عبــاس" کدام است ؟! زوار ِ برادر شــــــده بـــر نــی ، ســــــــــر ِ "عباس" هم اشک به رخ ، هم به لبش عرض ِ ســلام است مردم نزنیــــد از همـــــه سو سنـــگ بر این ســـــــر والله امــــــام است ، امام است ، امـــــــــــام است هر کوچـــه پر از هلهله و خنده و شــــــــادی است از شــــام بپرسیــــــد : مگر عید ِ صیــــــام است ؟! با یاد ِ ســــــــر و چـــــوب و لــــب و نالــــــه ی زینب انگار جهـــــان در نظـرم مجــلس ِ شــــــــــــام است باید همـــــــــــه از مرد و زن ِ شــــــــام ، بپرسیـــد ناموس ِ الهـــی ز چــــــه در محضر ِ عـــــام است ؟! .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی