راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

سبک زندگی جهادی یکی از انواع سبک های زندگی است که بسیار می تواند به جامعه ی امروزی ما کمک کند.. یکی از مصداق های بارز این سبک زندگی که در چند سال اخیر رونق فراوانی داشته، اردوهای جهادی است

موسم هجرت

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۱، ۰۶:۰۲ ق.ظ

نظرات  (۱۱)

سلام به سلامتی اومدین.من همین الان تو وب بودم نظرتون رو دیدم
  • می خواهم آخوند شوم
  • سلام مهدوی با یک مطلب جدید آپ هستم و منتظر حضورتان یامهدی
    ✿ اَلَّلهُمَّ عَجِّل لِوَلیِڪــَ الفَرَج ✿


    اے حسین، دردمندم، دلشڪــستہ‎ام، و احساس مے‎ڪــنم ڪــہ جز تو

    و را ه تو داروئے دیگر تسڪــین بخش قلب سوزانم نیست ... اے حسین!

    در ڪــربلا، تو یڪــایڪــ شهدا را در آغوش مے‎ڪــشیدے ، مے‎بوسیدے

    وداع مے‎ڪــردے، آیا ممڪـن است،‌ هنگامیڪــہ من نیز بہ خاڪــ و خون

    خود مے غلطم،

    تو دست مهربان خود را بر قلب سوزان من بگذارے و عطش عشق مرا بہ

    تو و بہ خداے تو سیراب ڪــنے؟



    ♥ شهید دڪـتر مصطفی چمران♥
  • یارشیخ عبدالزهرا(یارطلبگی و هزارویک...)
  • سلام علیکم بزرگوار
    ممنونم بابت دعای زیباتون.
    خوش بحالتون میرین اردو جهادی.
    من خیلی چیزا یاد گرفتم ازین جهاد...
    علی علی
  • معلم و دیگر هیچ ...
  • `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) «`'•.¸.¤ ســـــــلام ، من آپ کردما منتظر حضورت هستم ¤.¸.•'´» .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) `'•.¸`'•.¸) ¸.•´ ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´
  • پرستوی مهاجر
  • با سلام خدمت مدیریت وبلاک وافعا خدا قوت سرباز ولایت انشاءا... ما جونونا بتونیم افسران جنگ نرم آقا باشیم راستی وبلاک خیلی قشنگی داری خیلی دوست دارم تبادل لینک داشته باشیم حتماً خبر بدید از تمام برو بچه های که اردوی جهادی میرن التماس دعای ویژه داریم یاعلی
    سلام خوش به سعادتتون همین
    شعر زیبایی بود . ما انشا الله فردا میریم اردو جهادی.
    پاسخ:
    خوش به سعادتتون. ما رو تو اوج خستگی هاتون دعا کنید ... ,
    من از اردوی جهادی جا موندم ... میدونم لیاقت و سعادتشو نداشتم ... همینجا از همه کسانی که میرن جهادی میخوام ما رو هم از دعاهای خیرشون فراموش نکن ... تو اون لحظه هایی که کار خیر انجام میدن یادشون به جا مونده هایی مثل من بیفته و از خدا بخوان ما هم بتونیم تو راهش قدم برداریم ... التماس دعا ...
    سورۀ نور من امروز چراغانم کن ابر برخیز و عطش ریز و گلستانم کن! خوردم ازسفرۀ انداخته ات نان و نمک سر آن خوان نینداخته مهمانم کن شاخه در شاخه شب قدر تو انگورچکان قدر جام خودت از قدرشناسانم کن مثل یک آینه عمری است به خود زل زده ام بشکن آیینه و درخویش فراوانم کن با همان آینه که شد دل بیدل زخمی زخم بر من بزن و صاحب دیوانم کن چیستانم که خود از حل خودم وا ماندم یا بیاموز مرا یا کمی آسانم کن تا به هر جا نپرد هدهد اندیشۀ من اسم اعظم به من آموز و سلیمانم کن راز زیبایی گیسوست پریشانحالی گیرۀ بخت مرا باز و پریشانم کن!!
  • معلم و دیگر هیچ ...
  • امام علی اگر خدا کفیل است.................................غصه چرا؟ اگر رزق تقسیم شده است..........................حرص چرا؟ اگر دنیا فریبنده است..............................اعتماد به ان چرا؟ اگر بهشت حق است.............................. تظاهر به ایمان چرا؟ اگر قبر حق است...................................ساختمان مجلل چرا؟ اگر جهنم حق است.................................این همه ناحقی چرا؟ اگر حساب حق است................................جمع مال حرام چرا؟ اگر قیامت حق است.................................خیانت به مال مردم چرا؟ اگر دشمن انسان شیطان است........................پیروی از ان چرا؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی