راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

راه و رسم زندگی جهادی

امام خامنه ای: زندگی منطبق با اهداف خلقت انسان زندگی مجاهدانه است

سبک زندگی جهادی یکی از انواع سبک های زندگی است که بسیار می تواند به جامعه ی امروزی ما کمک کند.. یکی از مصداق های بارز این سبک زندگی که در چند سال اخیر رونق فراوانی داشته، اردوهای جهادی است

دل بی قرار...

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۱، ۰۹:۱۰ ق.ظ

نظرات  (۵)

  • مثلا جهادی
  • سلام من از بچه های جهادی شیراز هستم .  مثلا جهادی  من تا یه جهادی واقعی شدن خیلی فاصله دارم .البته بیشتر وقتا از خدا می خوام که کمکم بکنه ولی...مطالب وبلاکتون خوبه انشا الله بازم بتونم سر بزنم .ان شا الله موفق باشید
    پاسخ:
    شما هم موفق باشید ان شاالله ,
    ممنون امشب یادمون باشه جانبازای جنگو واون جانبازایی که الان دیگه نیستن ولی بچه هاشون امشب حسرت اینو دارن که بهشون بگن:بابایی از امام زمان(عج)بخواه سربازش بشم...
    سلام
    نه اشتباه نکنید من از طریق همین وبلاگ با گروه شما آشنا شدم وقبلا شما رو نمیشناختم همچنین شماهم منو نمیشناسید وسعی هم خواهم کرد که اگه توفیق شد وکرمانشاه باهاتون همراه شدم خودمو لو ندم؛زیاد هم سعی نکنید که منو بشناسید چون من ازخواهراتونم!
    ولی دعام کنید؛خیلی من خیلی از موقعیتامو بخاطر جهادی بودن کنار زدم؛اینکه من با رشتم میتونم یه کار درست وحسابی داشته باشم ولی میخوام دوباره بخونم ومعلم بشم که بتونم به بچه های این نسل جهادگر بودن رو یاد بدم(البته با اونا یاد بگیرم) خیلیا منو مسخره کردن که بشین تا با این افکار رویاییت پیر بشی!!!
    خیلی سخته...منو امام حسین(ع)  تایید نکرده هنوز چون اگه مورد تاییدشون واقع شده بودم دیروز که بچه های دانشگاه رو میبردن جهادی ایلام با قرعه کشی کربلا باهاشون همراه میشدم؛اصرار هم اثر نداشت...
    خیلی محتاج دعام خیلی...
    بعد این هم دیگه نمیتونم اینجا خودمو خالی کنم چون برمیگردم شهرمون واونجا امکان اینترنتو ندارم.
    والسلام
    پاسخ:
    سلام آره من اشتباه کردم از اونجایی که گفته بودید اردوی ایلام همراه بودید و ما هم عید ایلام بودیم حس کردم از گروه خودمون هستید... اینکه جهادی اثرات مثبت رو ما گذاشته هیچ تردیدی نیست ولی اگه جهادی زندگی نکنیم و هر از چندگاهی اردوجهادی نریم خدایی نکرده از این روحیات جدا می شیم و ... برای درد و دل هم می تونید بنویسید نوشتن باعث آرامش میشه... "تا زنده ایم جهادگریم" ,
    میشه گفت جهادی زیاد رفتم وکارای شخصی زیادی به نیت جهادی انجام میدم ولی هروقت پای یه عمر زندگی جهادی پیش میاد دلم میلرزه از ظعنه های دوستام که میگن تو میخوای یه عمر مثل لاک پشت زندگی کنی ولی نمیتونی چون هیچکسی حتی مسئولای جهادی هم اینجوری نیستن ومن دلم نه که دستم میلرزه از ادامه گرفتن ریسمان جهادی... نمیدونم جهادیایی که تا الان رفتم مورد قبول واقع شده یا نه ولی وقتی آقا اومده بودن به خواب دوستی وفرموده بودن فلانی(که من حقیر باشم)تحمل شرایط سختو دارن فهمیدم کارم حداقل تو ایلام مورد تایید آقای دانای رازمون واقع شده... برام دعا کنید شماهایی که لیاقت ساربانی کاروانهای جهادی بهتون داده شده... اینکه توی طرحی که توی دهنم دارم ثابت قدم بمونم... انشاالله سفر کرمانشاه باهاتون همراه میشم البته بازم اگه خدا روزیم کنه ولیاقتشو بده...
    پاسخ:
    سلام به تو دوست جهادگر که از خودامون هستی لطفأ به طور خصوصی هویتت رو مشخص کن تا بیشتر با هم صحبت کنیم... "ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم جهادگریم" ,
    سلام من خیلی  جهادی رفتنو دوست دارم ولی نمیدونم لیاقت دارم که یه زندگی جهادی دشه باشم یانه؟؟؟
    پاسخ:
    سلام جهادی رفتن آغازی ست برای آشنایی با زندگی جهادی که اگه بخواهیم می تونیم زندگیمونم جهادی کنیم ان شاالله. ,

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی